JOM ORDER CUCKOO SECARA ONLINE: MUDAH DAN CEPAT

Tips Beli Penapis Air Untuk Rumah

Tips Pilih Beli Penapis Air Untuk Rumah
Tips Pilih Beli Penapis Air Untuk Rumah

Tips Beli Penapis Air Untuk Rumah






Tips Membeli Penapis Air untuk Rumah


1) Pastikan warranty cover apa. Kalau 5 tahun macam Cuckoo lagi mantap! Cover semua, sparepart semua ganti. Kalau rosak major, ganti semua sekaligus. Cantik.....

2) Gunakan sistem penapisan Cuckoo yang mild alkaline. Mantap untuk kesihatan.

3) Fungsi air sejuk dan panas. Lagi banyak suhu air lagi memudahkan kerja rumah Puan Erny. Antara suhu air yang tersedia bagi penapis air dalam pasaran ialah dua suhu— sejuk dan panas; atau empat suhu — sejuk, panas, suam dan ambient dan banyak lagi.

4) Mempunyai tangki simpanan air yang besar. Membeli penapis air yang tidak mempunyai tangki juga sangat leceh. Air yang ditapis perlu ditadah sebelum diminum/masak.

5) After sales servis yang berjadual. Penapis air yang terbaik mestilah diservis mengikut jadual. Tidak servis penapis air boleh menjejaskan keberkesanan penapis air untuk mengekalkan kebersihan air. Tahukah anda Cuckoo servis setiap 2 bulan. Kalau anda buat sendiri, nak buat 6 bulan sekali pun malas hihihi...

6) Jenama yang dikenali. Membeli jenama yang dikenali boleh mengelakkan anda menyesal di kemudian hari. Jenama yang terkenal akan menjamin produk yang anda beli adalah berkualiti. Jadi tak ada pakai sebulan penapis air pecah.

7) Pastikan tangki penapis air anda dibuat daripada stainless steel. Kalau plastik, tak bagus sangat.


Copyright © Kedai Cuckoo Online Designed by azhafizah.com